en mys.

nu sitter jag här med coco som jag träffade imorse. vi träffades kl. 10.40 och åt då frukost på npelikan, fy fan va mysigt vi hade de :D. sen gick vi till hm och kollade på rean, jag hittade en jätte mysig stickad koftaför 198kr !! jätte fin och skön, sen köpte jag också en väsk för 98kr och ett par örhänngen för 10kr :)  sen köpte jag födelsedagspresent till mig kusin, det blidde en mössa. just nu har  vi det trevligt och kollar på jmmy neutron och äter saltapinnar, och vi har just smällt en massa smällare faen va roligt ;D, nu ska vi kika lite här och där, seeya

we are the best, fuck the rest !

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, ja.. vi kommer ju ha super mys i kväll också ;)<33333

2009-01-02 @ 13:55:57
URL: http://rebeccatalarut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0