finnlink ab

nu sitter jag och julia på våra mammors jobb, vi gick upp fem minuter i sju.. när vi kom hit så satt vi massagestolen tio minuter ungefär, sen så kollade vi på björn gustavsson, fast somnade, haha, very lyckat.

jaja, ska åka hem runt tolv, mer vet jag inte. ikväll ska jag umgås med elina, aliisa och kanske jennie pennie, det ska bli trevligt, jag har ingen aning om vad elinas och aliisas * hemlis * är för något, bergis nått jag överskattat ;)
strax är det lunch och jag är redan vråålhungrig. hehe, som vanligt... 


living the dreaam, FREEDOME !!

Kommentarer
Postat av: andra sidan rummet...

vet du vad du e lars-ulof? du ä ninja, du ä ninja lars-ulof! vi skulle ha delat på den där... helvete lars-ulof.... xD

2009-01-05 @ 10:23:14
Postat av: emma.

sv. på andra sidan rummet.



haha juliafulia, hur mår du igentligen ? ;) haha nejrå ((A)

2009-01-05 @ 10:24:59
Postat av: julia,

nej men tack, tack nu vet jag på vilken nivå vi ligger.................. haha nej skojsa bara, spela lite fel men carin du fattar grejen? ;D <33

2009-01-05 @ 10:44:24
Postat av: emma.

jullanpullan,

jag fattar mer än vad du tror ;D

2009-01-05 @ 10:55:01
Postat av: julia

okejokej, du är en äkta cooling! men de är svårt att förklarar för han är tecknad :'(

2009-01-05 @ 12:10:22
Postat av: rebecca

living the dreaam, FREEDOME :D

2009-01-05 @ 12:47:27
URL: http://rebeccatalarut.blogg.se/
Postat av: tova

angående din kommentar om skor.

Nej jag tycker skorna bara är söta. såklart att dom inte mår bra i skor. :P

2009-01-05 @ 20:08:02
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0